tisdag 2 augusti 2011

Bikes:Yamaha AT-1 trail bike 1969 and others

En kanon sommar!! just vad jag sa: en kanon sommar!!

...äntligen har jag en bra uteplats jag som gillar att meka och arbeta utomhus..och dessutom fick vi en sjysst innan gård.



..preppar CB 175 racern för års rejset


..fick besök av riktiga triumphs bikers igår, de antydde att det fanns för många japaner nu, som om det kan bli för många japaner,,:)




.. cb175 får gå som den var förra året, med den skillnaden: ett nytt avgassystem med mindre diameter, efter tester så varvar den bättre och drar i mellan registret bättre, återstår att se hur det funkar på banan,,?




..min nyss införskaffade Suzuki 500 Titan demoteras för att byggas om, fixade en ny växel låda från USA..ska bli kul att se hur det ser ut där inne..!



..trots att jag har lyft så gillar jag bäst mitt gamla hemgjorda rull/moterings bord..




...detta är ju konst!...den 250 kilo tunga pelaren/fontän, som har stått på gården har flyttats..det var lite pyssel att välta och lägga ned den , fast med motor lyften så gick det...







Yamaha At-1 trail 1969


..tänk om man visste vad som väntar när man vaknar på morgonen,,; typ;.. - idag kommer jag att köpa en AT-1,a



...hittade denna på Malmby marknad relativt komplett, ska renovera den i vinter och det verkar finnas mycket delar på E-bay ..så ännu en 125,a


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar