torsdag 9 februari 2012

Bikes: Triumph BAMBINO 750cc

Twin Peaks känsla


Ibland är livet underligt, de sista dagarna har jag funderat på om jag ska "rama" in den extra dekalen till Triumph Bambino hojen som jag byggde för ett antal år sedan, sålunda har jag tänk lite extra just på den av mig designade dekalen. Så känslan av Twin Peaks var inte lång borta då jag fick ett samtal från den nuvarande ägaren idag, som frågade om jag hade några dekaler kvar då han hade föravsikt att lacka tanken.


Bambinon på MC- Mässan för några år sedan, vad jag kan se är cutsen omlackad och ett annat överdrag i brunt sitter på, jag hade ett tunnt svart? Färgen är inte heller helt rätt , färgen på tanken var från någon av Volvos kulörer.

Den nuvarande ägaren Jan Stigsén kickar igång Bambinon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar