söndag 13 juni 2010

TON UP STHLM: Applebee Speed Trophy Malmby Fairground

Förra inlägget jag gjorde ang sprint-helgens rejs, så nämnde jag inget om min egen insats..
Hade planerat att kobbarknoben skulle förlora sin oskuld och förvandlas från utställnings hoj till olje-svettig rejs hoj, och man kan säga att jag lyckades!
..så jag är nog den ända som blivit frånåkt av sina egna stål och lammellskivor som under repan och även på uppvärmningen sprutade all världens väg!

Hur gick det fär min Yamaha 350 då?..bra kan man säga, förutom att den slirade som en strypt katt för att senare självdö!
... positivt ras!..åter-upphittade delar!!



Indian vs velo

Benny på snabb Indianen..

...två konstnärer mot varandra; Jensen och jag.. Sten med sin vassa Velo!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar