onsdag 11 augusti 2010

Race:Sviesta 45 årsracet 45 Years Race


Sviesta: Så var 45års-rejset avklarat: Började att preppa hojen rätt sent i Juli!..men va fan den blev kanon bra, fin och fräsch innuti och utan på det mesta fixat och genomgånget.
Denna gång gick det verkligen bra, på tidsträningen 6 bästa tid! vilken gjorde att jag fick tredje rad pol i start! Men man ska aldrig ha flyt!! fick en dålig start och på detta var det en gammal BSA som "highsidade" framför mig i S,ét...
lyckades klar en kollision och hamnade i gräset och naturligtvis blev jag sist iväg.... och fick jaga..

Race 2: .. gick jag iväg bra i starten och kunde hålla mig i första grupp.. nu klarar jag "gammelhojarna" dvs jag åker ifrån dem och tom varvar några, ..ex. -TONUP -Charles.! men va fan..de har bara 500cc jag 175cc :)

Tittar man på sammanlagda tider under hela helgen så slutar jag 10 av 33 startande! och i 175cc klassen är jag femma...klart godkännt...så nu har man fått upp vittring på pall!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar