I´m back
Aldrig har man blivirt så besviken på en djää.l ..,va motorcykel, som sist den låg farligt nära att ta till storsläggan och drämma till den. Här hade jag lagt ner två hela veckor på att förvandla den från ett objekt i lådor till "färdig" racer. Vad var då felet?..kanke allt från feltändning, skit i gasarna, dåligt batteri, jag kommer inte att berätta!.. men om någon kan gissa rätt får dom ett ex av min nya T-tröja. men som sakt nu går den som en racer ska, ska testköra och justera på Malmby på onsdag. Då ska jag även ta med mig 125 racern, som jag fick liv på i förrgår, fixade en ny moderna tändning till den, och herre djävlar vad den gick! åre kommer om den..
..från allt om Mc 1970..killen fick pris för längsta färdsträcka på Troll-Rallyt..AS1.a
.."lilla pungdjävulen" som jag döpt den till..som att skaka en ketchup flaska: allt kommer efter 8000 varv..
..har lurat lite på olika cutsar till CB250 racern..
Felet var såklart "Myror i trumpeten" eller var det "myror i rump enheten" ;-)
SvaraRaderadet va bra att du skippade storsläggan...
och
Kul att det löste sig.
Gammel-Hondorna går alltid bra till slut.
Trottlarna bak-och-fram i fuggarna?
SvaraRaderaBatteri från biltema
SvaraRaderaNonshine
..klart svårt läge..tycker nästan att alla har rätt..:)
SvaraRadera..någon lär ha sakt att --typ ..citat:.."att Honda och just de fyrcylindriga kan trilskas, sura och blöta ner stift... men det kan de få göra när de senare går så fint"...slut citat..lite som Jorma säger....