måndag 23 september 2013

Norrland: Västerbotten Norrbotten

Varit på en femdagars tut till Norrbotten och Västerbotten, fan det var långt bort från Sverige. Norrland visade mig sin sämsta sida de första dagarna.


Ett hus utanför Robertsfors, glansdagarna var över sedan länge.


Andledningen till resan var utställning och föreläsning på min gamla skola som jag gick på för ca 38 år sedan, ett skrämmande perspektiv, var jag ett föredöme eller ett varnande exempel,...


Skolan har en fantastisk utställning lokal....

Ett besök hos Ove i Vännäs, lite garage flukt.....-vad finns i gömmorna?

Oves SR500 tracker projekt, stor fugge behövs då den är uppskrämd, men när kommer den att bli klar?


En "ha kul på grusiga vägar" XT ett måste i ett Norrländskt garage


Oves fin Honda....-det finns någar stycken till sådana

En nos Honda CL 350 tank kom från mig då Ove tog över mitt från staterna importerade CL350 hoj!

..en fin "old school" skotra!


Ford Transit bussen som Oves son Emil fraktade hem på fredags natten. fint objekt som dom fick snurr på under lördagen.....


Min gamla racer Honda 350  låg i ett hörn och hade fått lämmna ifrån sig delar till andra Honda projekt...bara tanken kunde man tänka sig köpa tillbaka...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar