söndag 30 augusti 2009

Bike show: Strängnäs Bike show

Så var Strängnäs Bikeshow avslutad: alltd lika bra och kool arr, Trevligt folk en bra blandning hojar i utställningen, fast på parkeringen fanns det även många som hade platsat,,,-fattar inte varför fler stället ut sina "alster". Jag hade inte deltagit på två år pga. av att racingen på Gelleråsen sammanfaller.
Ställde in racingen och tog min backracer till utställning istället, så det blev mindre fokusering på sekundstrider och att räkna tiondelar, utan mera fokus på att göra en bra éntre och presentera en kool hoj!
Visade Death Rattle i Classic gruppen ..kanska var "fel" grupp då min är väldigt custom...skulle kanske stått i den icke amerikanska gruppen..men , blev i alla fall trea!

Backracern på parkeringen innan jag körde genom Strängnäs till utställningen.

Hade lånat lite schyssta speedway prylar av Hasse på Speedway Depån, notera västen från VM i Australien 1971!

Start koll innan avfärd


Vinnaren i classic en välputsad ducce från Hölö

Mats tvåa med sin "Braff"

Jonny vann Erik Westerbergs minnes pokal! starkt gjort!,,, den vill alla ha!




Death rattle bakifrån...nice pipe,nice sound -jag lovar!!!


Vad har Mats på huvudet..? Berra Perssons hjälm!

Ett bra exempel på bredden!

TonUp Hojar

Nostalgi Honda från Kungsör

"LSD Hondan" även den från Kungsör, lackad Bosse Jensen

Alla var där!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar