onsdag 5 augusti 2009

Race: 44-årsracet Sviesta

Team tröjor

Rejs talk hos Tobbes team

Lauri mys


Å, då sa jag ! bla bla... fett intag före sista rejs; bacon, ägg, köttbullar, kaffe



Ett sista fix....

Jag ,Viktor , Wihlborg och Mats

Översyn igen och igen

Översyn

Broms funderingar


Va fan är min hoj?

Ove på lyften

Första middagen,,,soppa


Bas lägret ...
Så var Sviesta 44-årsrejs avklarat. För första gången hade jag problem med racern..en del "spoky things" inträffade under friträning och rejs,,ett plötsligt stopp, bluddrade motor på högvarv, en del tester som inte var så bra ..men va fan..man ska testa! Körde bra i regn denna gång gav fan i allt och stängde av hjärnan kanon regnrejs,-fick en underbar Rossi sladd i esset!
Racet på söndag kom jag ner på 1.20 tider.. bra!
Så man får tacka teamet för en bra insats..Mats! Ove! Lauri!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar